Klawisze Dostępności
Modyfikacja Zapytania Ofertowego
dotyczącego realizacji zamówień od 15.000 do 30.000 euro
w sprawie zakupu (opis przedmiotu zamówienia): świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Węgrowie w zakresie przyjmowania, doręczania i przemieszczania przesyłek pocztowych oraz usług komplementarnych, zwracanie przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy.
Zamawiający wprowadza modyfikację do zapytania ofertowego:
w pkt. 2 pptk. 11 zamiast zapisu:
Zapłaty za przedmiot umowy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie 14 dni od daty otrzymania, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze VAT.
Wprowadza się zapis:
Zapłaty za przedmiot umowy na podstawie prawidłowo wystawionej/go faktury VAT/rachunku, Zamawiający regulować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie 14 dni od daty jej wystawienia”. W przypadku błędnie wystawionej/go faktury VAT/rachunku termin płatności liczony będzie od daty złożonej faktury VAT/rachunku korygującej/go.
Zamawiający dokonał modyfikacji w szczegółowym opisie zamówienia w części:
I (gabaryt A)
poz. 7 została usunięta.
poz. 8 została zmodyfikowana poprzez dodanie ilości zwrotnych przesyłek poleconych w obrocie krajowym i zagranicznym do nadawcy z ZPO i bez ZPO.
poz.13 została usunięta
poz. 14 została zmodyfikowana poprzez dodanie ilości zwrotnych przesyłek poleconych w obrocie krajowym i zagranicznym do nadawcy z ZPO i bez ZPO
II(gabaryt B),
poz. 7 została usunięta.
poz. 8 została zmodyfikowana poprzez dodanie ilości zwrotnych przesyłek poleconych w obrocie krajowym i zagranicznym do nadawcy z ZPO i bez ZPO.
modyfikacja zapytania ofertowego.pdf
Redakcja strony: Modyfikacja Zapytania OfertowegoRejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl